info@allinpackaging.sk +421 233 056 749

FAQ

1. Čo je to MOQ?

"MOQ" je minimálne odberové množstvo. Je to minimálny objem, ktorý je potrebné objednať na to, aby ste získali produkt, ktorý už nie je na sklade.

2. Aký je MOQ tohto produktu?

MOQ pre naše veľkoobchodné položky je zobrazený na našich internetových stránkach. Ak ho nevidieť, kontaktujte nás, prosím, a náš obchodný zástupca vám rád pomôže.

3. Je MOQ rovnaký pre všetky produkty?

MOQ je pre každý výrobok iný. Produkty, ktoré sú na sklade, nemajú MOQ - to znamená, že si môžete objednať požadované množstvo v prípade, že je ešte na sklade.

4. Môžem si objednať množstvo menšie ako je MOQ?

Ak má produkt stanovené minimálne odberové množstvo, nie je možné objednať množstvo, ktoré je menšie. Ak máte záujem o menšie množstvo, prehliadnite si prosím ďalšie výrobky, ktoré máme na sklade.

5. Môžem si produkt kúpiť, aj keď už nie je dostupný na sklade?

Samozrejme! Ak už produkt nie je na sklade, môžete si ho znova objednať. Podrobnejšie informácie Vám poskytnú naši obchodní zástupcovia!

6. Poskytujete vzorky?

Samozrejme!

7. Ako si môžem objednať vzorku?

Vzorky si môžete objednať priamo na našich webových stránkach. Jednoducho kliknite na tlačidlo "Žiadosť o vzorky", ktoré je umiestnené pod tlačidlom "Objednať". Prípadne stačí pridať 1 ks do košíka a pokračovať do pokladne.

8. Máte brožúru/katalóg?

V súčasnej dobe nemáme brožúru a katalóg, celé portfólio našich produktov môžete vidieť v našom internetovom obchode All In Packaging.

9. Ako si môžem objednať položku, ktorá nie je na sklade?

Položky, ktoré nie sú na sklade, si môžete objednať, keď tieto produkty majú MOQ. Pre podrobnejšie informácie kontaktujte prosím obchodného zástupcu.

10. Ako si môžem objednať menšie množstvo, ak je produkt k dispozícii iba na veľkoobchodný predaj?

V prípade, že uvedená položka je určená len na veľkoobchod, nie sme schopní ponúknuť menšie množstvo tohto produktu. Keďže rozmanitosť našich výrobkov neustále rastie, vo väčšine prípadov Vám môžeme odporučiť podobné, náhradné produkty. Z týchto by ste si mali byť schopní objednať požadované množstvo. Pre viac informácií kontaktujte prosím našich obchodných zástupcov.

11. Sú fľaše dodávané s uzávermi?

Ak sa nejedná o "SET", fľaše nedodávame s uzáverom. Našim zákazníkom poskytujeme možnosť rozvíjať svoju vlastnú značku výberom produktov tak, aby zodpovedala štýlu, ktorý hľadajú.

12. Čo znamenajú kódy v popise, ako napr. 24/410?

Kódy v popise nie sú kódmi produktu. Jedná sa o rozmery hrdla fľaše alebo vrchnáka. V tomto prípade je 24 priemer a 410 dĺžka závitu v milimetroch.

13. Je táto položka dostupná v inej veľkosti alebo farbe?

Naše produkty sú často k dispozícii v alternatívnych veľkostiach a farbách. Pre viac informácií kontaktujte prosím našich obchodných zástupcov.

14. Sú vaše produkty už sterilizované?

Naše produkty nie sú sterilizované, sterilizácia je na zodpovednosti spotrebiteľa.

15. Sú vaše výrobky vhodné na potravinárske účely?

Ponúkame celý rad výrobkov, z ktorých mnohé sú vhodné na potravinárske účely. Ak si nie ste istí, či sú alebo nie sú položky, o ktoré máte záujem, vhodné pre potravinárske použitie, kontaktujte nás prosím, radi to pre vás overíme.

16. Máte k produktom technickú dokumentáciu alebo technické výkresy?

Sme schopní zabezpečiť technickú dokumentáciu alebo výkres pre väčšinu z našich produktov, pre viac informácií nás prosím kontaktujte.

17. Hľadám produkt, ktorý nemáte v internetovom obchode, môžete ho napriek tomu zabezpečiť?

Ak hľadáte položky vo veľkom množstve, ktoré momentálne neponúkame, zašlite nám prosím špecifikáciu výrobku a my Vám radi niečo zabezpečíme.

18. Môžem si objednať produkt telefonicky?

Hoci Vám radi pomôžeme po telefóne, nie sme schopní týmto spôsobom prijímať objednávky alebo platby. Pošlite nám prosím e-mail a naši obchodní zástupcovia Vám zašlú zálohovú faktúru.

19. Aké sú možnosti platby?

Ponúkame Vám 3 možnosti platby: bankový prevod, WireCard a PayPal.

20. Ponúkate dodanie do jedného dňa?

Dodávka do jedného dňa je možná, závisí od toho, či je tovar a požadované množstvo dostupné na sklade. Pre viac informácií prosím kontaktujte náš obchodný tím.

21. Aké sú dodacie lehoty Vašich produktov?

Ak máme produkty na sklade, budú Vám doručené v priebehu niekoľkých dní. Pre viac informácií si prosím pozrite nasledujúci odkaz: http://allinpackaging.sk/postovne.html. Pri produktoch určených pre veľkoobchod, ktoré nie sú na sklade, sa dodacie lehoty líšia. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte a uveďte pri tom kódy produktov, o ktoré máte záujem.

22. Ako sa môžem uistiť, že uzáver je kompatibilný s fľašou?

Pri výbere položky z nášho internetového obchodu jednoducho spojte veľkosť hrdla fľaše a vrchnáka. Napríklad ak má fľaša veľkosť hrdla 18/410, budete potrebovať vrchnák 18/410. Filtre v našom internetovom obchode sú navrhnuté tak, aby vám pomohli nájsť kompatibilné produkty. Ak objednávate vrchnák na fľašu, ktorú už vlastníte a nie ste si istí, akú veľkosť potrebujete, jednoducho odmerajte hrdlo fľaše pravítkom.

23. Ponúkate zľavy?

Rôzne špeciálne zľavy mávame po celý rok. Ak ste odberateľom nášho newsletteru, máte pravidelne prístup k zľavovým kódom. Tak prečo sa neprihlásiť? Môžete tak urobiť kliknutím na odkaz: http://allinpackaging.sk/newsletter.html

 
Nahrávanie